.

mandag 7. mai 2012

Kjøkkenet i stua!

Ohh yes! Det er slik det ligger ann. Spisebordet og stuen ellers er stappet full med kjøkkenutstyr. Nå ligger også den nye panelen ut over hele gulvet.


Jeg gleder meg så sinnsykt til kjøkkenet er på plass. Da er liksom 1.etg. i huset ferdig.
Men så er det jo gøy å holde på også da, å planlegge og vurdere forskjellige løsninger. 


Er veldig spent på resultatet, og ikke minst på den nye balkongdøren som jeg endelig har fått bestilt.


Etter masse googling og forespørsler hos lokale byggeforretninger bestemte jeg meg for å gå for Modum Industri sin flotte dør. De har uten tvil den beste prisen av de jeg har vært i kontakt med. Jeg får også døren nøyaktig slik jeg vil ha den, på millimeteren.


Så dette må jo bli bra. Balkondøren jeg har valgt blir noe lignende denne, med sprosseløsning som vist på skisse, med sukkerlister osv. Har lagt min elsk på dobbeldører.

Den eneste ulempen med denne døren er at jeg må vente helt til August før jeg får den. Så vi må lage noe midlertidig underveis.

Neste skritt nå er å få laget ferdig spikerslag på kjøkkenet slik at vi kan begynne å panele.
I´m so ready!

9 kommentarer:

Ann Kristin sa...

For ei fin dør, kjeme t å bli råflott!!!
Glede meg t å sjå kjøkkenet ditt:))
KLEM

Hulda sa...

Spennende ting som skjer hos deg. :) Den dobbeldøra var lekker! Vi lager lysthus nå, der skal vi ha dobbeldør. :) De er skjønne!

Audhild sa...

Spennende, spennende!
Gleder meg til å se, for det håper jeg vi får når alt er ferdig? :)

Og dobbeldøren da, eeelsk!!!!:)

Alfa sa...

Spennende dette blir:0)
Lykke til.
Døren var jo kjempe fin.
Klem

♥ Netta ♥ sa...

Nå begynner det virkelig å dra seg til hos deg Silje. Så spennende det blir å se kjøkkenet ferdig, dette er jo husets hjerte. Balkongdøren du har bestilt var lekker så denne vil jeg absolutt si det er verdt å vente på. Det er jammen ikke ofte det man synes er finest også er det billigste, men noen ganger slår det til ;-)

Jobb lurt!

Klem
Netta

Jatte sa...

Lekker dør!! Dette huset ditt blir SÅÅÅÅ lekkert, jeg gleder meg til og følge med videre :)

Håper du får en super uke,
Klem Jatte:)

Simones Country Home sa...

Heia berta. :o)

Åh ja det kommer til å bli så fint assa. :p Synd du må vente så lenge på dør da, men det som venter på noe.... hihi ;o)

Få ferdig kjøkkenet snart da så vi får noe å se på her. hoho

Ha en super uke.

Klem Simone :o)))

Gårdsjenta sa...

Nydelig dør!! :)

Vi har akkurat bestilt verandadør, men den blir ikke helt dobbel.. Liten dør med sidevindu :) Må være i samme størrelsen som alle vinduene, så da må man ta hva man har :)

Moro å planlegge kjøkken da, men enda bedre å få det ferdig! :) Lykke til :)

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Gleder meg til å se åssen kjøkkenet deres blir :)
Morro at dere har bestilt fra Modum industri siden jeg bor her :)
Ha en strålende helg videre

klem