.

tirsdag 13. desember 2011

Vil ha salg på Princess!!

I dag måtte jeg ta ned gardinene jeg har på soverommet, for å teste de ut i stua.




Er akkurat disse nydelige blondegardinene jeg skal ha! Passer perfekt,, etter min mening.



Men, så koster de 500,- kr. for 2 lengder... Så trenger salg! Kjedelig å kjøpe nå når det garantert kommer salg i Januar.




Har ikke fått pyntet så mye enda,, men litt etter litt kommer det seg.



Snart kommer også steinen på plass under ovnen. Måtte prøve ut litt hvordan jeg vil ha det. Flinke Rolf kommer og kutter for meg! Lucky me :)

Fortsatt fin uke!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir spennende og se Silje, når alt blir ferdig :-)

Klem fra mammaDi <3

Lindas Lille Leilighet sa...

Helt enig!:D de gardinene der var knall lekre på stua di! Har samme på soverommet jeg;) Jobber faktisk på Princess, og etter nyttår kommer nok en 40% på hele butikken kampanje;) Du får smøre deg med tålmodighet vettu;)

Anonym sa...

Kjempefint!
Klem fra tante Anita

Nina sa...

Så fint du har fått det og gardinene passet het perfekt, jeg hjelper deg å krysse fingre for salg ;)

Ha en koselig adventstid.

Klem fra Nina :)

Franske drømmer sa...

Den som venter på noe godt osv ;-) men de gardinene ble kjempefine i stuen! Ha en herlig kveld :-)
Klem

Monica sa...

Hva heter disse gardinene? :) kjempe fine.