.

lørdag 17. september 2011

Loppis & USA!!!!

I dag har det vært loppemarked i vår kjære bygd. Måtte selvsagt en liten tur innom!


Noe fant jeg også. Jeg likte denne rammen her:) Det er ikke en ramme av høy verdi, men jeg tenker den skal bli fin med litt spraymaling.


Og ikke minst med autorisasjons beviset mitt inni. Litt Glam! ;)


Så til USA.. Vi reiser tidlig i morgen tidlig!! Wee!!! Min søte storesøster skal gifte seg! Det blir helt rått! Vi er 50 nordmenn som reiser nedover,, og totalt skal 130 gjester være med å dele den store dagen som er lørdag 24. september!

Det blir helt fantastisk!!!

Har funnet kofferten klar. Kofferten er vell og merke så og si tom, men gitt om den skal fylles "over there"!!! ;) Økonomien får jeg ta når jeg kommer hjem!

Kose dere alle sammen! Vi skal ihvertfall :D

6 kommentarer:

RoseSommer sa...

Å gurimalla. Det blir gøy! Håper du tar masse bilder og viser oss. God tur!

Karen sa...

Så morro! Kos deg masse :)
Gleder meg til å se rammen i ny drakt...

Renate sa...

Ååhh, så snill du er!!! Nå sitter du en pklass der oppe i lufta tihi! Gleder meg SÅÅÅÅÅ til å se deg igjen :D

Simones Country Home sa...

Ååååh heldiggrisa!!!

Kose deg masse der nede. Ja å shoppe der er jo en rein fornøyelse, billig!!!!! ;o)

God tur.

Klem Simone ;o)))

LIVS LYST sa...

Sier det igjen: Veldig, veldig kuult å se hvordan det går her inne hos deg. Og du er tøff og superflink som har satt i gang med dette. Det blir jo helt topp!!

Lykke til videre også.

Liv ;O)

Esther Christina sa...

håper du har en flott tur i USA, og at det blir noen koselige bilder/historier når du kommer tilbake;) Gleder meg veldig til å se hvordan rammen blir, for når du "fikser" ting, så blir de alltid SUPERlekre!:D