.

tirsdag 2. august 2011

Småpel...

Får ikke gjort all verdens i huset i mellom vaktene,, men litt skjer jo ;)


Døra er strax fri for maling,, og klar for å skrus opp som sengegavl.


Gardinforheng er på plass forran klesskapet..


Og mulig potensielt nattbord er blitt testet ut?? Skulle bare hatt 2 i lik størrelse,, har 4 forskjellige dynamittkasser. Alle har jeg fått av Espen,, mange takk igjen :o)


Så vil jeg minne alle i nærheten om Bruktmarked på Helle Skolehus, Kvinlog, torsdag 4 august. Ser ut som at det er super masse fint til salgs. Tror det kan være verdt et besøk altså!!!

Nå er det alt natta igjen!
xoxo

8 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Takk for kommentar inne hos meg, triiivelig:D

Døra var kuuul! Blir spennende å se hvordan den blir som sengegavl:) Bokser som nattbord er stilig da, sikker på at du finner to like etterhvert:)

klem

Renate sa...

eg er også spent på den sengegavlen, ikkje helt troen ennå, men vett jo at alt du gjør bli bra!! Resten ser bare såå fint ut, klesskapet ble kjempefint Silje!

Hjemmekjær sa...

Juhuu, takk for reklamen;D
Joda, det er jo litt av hvert, så vi håper jo at det kommer noen...:)

Tenk småpel, syns du er et rivjern jeg, til å få gjort ting!!!

(Om du ikke rekker å stikke oppom, så vet jeg jo hvor du holder til:) Og jeg er jo tidt nerover, så du ser....:)

Roka Design sa...

God morgen:)

Blir nok knall stili med den døren til sengen!!:)

Ha en super fin dag:)
Klem fra Kari

Unknown sa...

Elsker soverommet ditt ♥
Så innbydende og lekkert...
Knallfine gardiner foran klesskapet og så flott nattbord;))
Flink er du Silje!

Klem Line

Kristin sa...

Her avr det skjedd mye moro sidens sist jeg rakk innom deg!!!
For et huuuus.. så moro og det kommer til å bli såå lekkert,...

Gleder meg til å se døren vel på plass;-) KLEM

Anonym sa...

Såå fint det vart med forhenget forran skapet♡
Blir knallfint :)

Kasser til nattbord er superfint!!

Klem♡

Anonym sa...

Hei, hvor har du kjøpt forhenget til skapet?