.

mandag 18. juli 2011

My bedroom.. Malemale!!!

Ohh yes..! Det bliver hvitt!!!

FØR:

UNDERVEIS:


Hatt fri idag,, så nå er taket hvitt!! Tatt 3 strøk, men må vist ha et til ser jeg!!


Fjerna dørene til skapet,, ble mye mer åpent og greit.. Vil heller ha forheng..


Så har jeg fått ut den gamle sengen som sto der,, og inn med ny rammemadrass.. Her skal en gammel dør bli sengegavl.


Forguder vinduene mine!! :D Tenker rommet er ferdig i løp av uka.. Så blir bare en liten minioppfriskning.. Skulle jo helst hatt hvit panel på veggene,, og fått malt tregulvet.. Men tar det på sikt... Må få ferdig denne stua mi som ser helt BOOOMBA ut først :))

4 kommentarer:

Anne-Lill sa...

Å så fint det ble med hvitt tak. Synes rommet virket mye større og når gulvet blir hvitt vil det også hjelpe. Personlig liker jeg å gjemme klær og div bak dører, men det jo hver sin smak. Synes det er kjempe spennede å følge bloggen din,det blir nok fantastisk flott etterhvert :))

Gode ønsker sa...

For et fiiint hus du har! Og spesielt heldig er du som har et så fint hus med familiehistorie! Er vindua originale? dei var utrulig fine, og gir særpreg. her kjem eg snart igjen på besøk:)
Sommerklem Kristine

Nina sa...

Gratulerer med endelig å ha kommet deg inn i det nydelige huset ditt :)
Hvitt tak gjorde seg. Gleder meg til å følge deg fremover.

Sommerhilsen fra Nina :)

Siljes Hobbyrom sa...

Jeg fortrekker nok egentlig også dører.. Men man kom bare inn i halve skapet om gangen,, å di var mindre pene,, så da kasta jeg di ut ;)

Tror det skal bli bra med forheng som man kan dra helt til siden begge veier..

Kristine: Vinduene er originale ja ;)

Takk for gratulasjon og hilsning ;)