.

onsdag 2. februar 2011

Hjemme hos..(Del 1.)

Elisabeth Gyland!! Åhh, jeg blir så glad når jeg får lov å komme hjem til folk og ta bilder!! Og her mine venner, skal dere få se et alldeles nydelig hjem..!

Del 1. består av "Bua", som nylig er pusset opp, og som bare har blitt så flott!!



Bua består av 2 rom. Det første rommet her er Elisabeth sitt.



Hun har malt alt hvitt, og pyntet med sjarmerende gamle møbler.



Gammelt vindu, hylle og kommode...



Fylt med lekre detaljer...! (Selv om ikke ungene er enige :P)



Likte veldig godt kontrasten med gull-speilet,,,, og se øsene på veggen da!!



Dette syntes jeg var helt GENIALT!! Har aldri sett dette før... Kreativt!!



Her leker jeg med kameraet... ;) Prøve-feile...



Tøff kaffekvern også pyntet med et te-lys.



Og den søteste krakken med et absolutt nødvendig førstehjelps skrin på toppen!



Jeg koste meg virkelig her inne... Helt etter min smak.



Her har vi Elisabeth selv! Utrolig engasjert, og så gøy når hun har en historie å fortelle til hvert møbel.



Når man går ut av "det hvite rommet" så kommer man inn i "baker-rommet"..



Rålekkert... Her steker de pizza, baker brød, og bare koser seg.



Kun gamle møbler, og gjennomført til fingerspissen...



Øye for detaljer??? -JA!



Ble noen superlativer her... Men ikke rart da...!
Tok 300 bilder på et par timer... Så derfor deler jeg det opp i 2 innlegg.. Noen bilder fra inni huset kommer i morgen.

Ble du innspiret???

Tusen takk Elisabeth for at du er så gjestfri!! ;)
KLEM

22 kommentarer:

Jatte sa...

Utrolig vakkert♥
Masse fine møbler og detaljer med sjel! Gleder meg til fortsettelsen!

Ønsker deg en fin kveld,
Klem Jatte♥

♥ Netta ♥ sa...

Wow, her var det bare rålekkert! Jeg likte både det sarte, hvite rommet og det rustikke rommet. Jeg kan kjenne lukten av nybakt brød når jeg ser bildene. Jeg gleder meg masse til å se huset deres, det er nok ikke mindre fint der!

Takk for titten :-)

Klem
Netta

RoseSommer sa...

Dette var moro å se!! Elisabeth vil ikke begynne å blogge, da? Hun har tydeligvis øye for fine og koselige ting. Gleder meg til neste bilderunde.

(eddas) sa...

Helt utrolig flotte rom..slik øse har jeg og brukt til telys...det var i et av juleinnleggene mine...
Likte begge rommene..det ene romantisk og det andre rustikt...hils henne og si at dette var utrolig flott:)
klemklem

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så nydelig hjem! Utrolig mye inspirasjon, så masse detaljer:)

klem Jennifer

Renate sa...

Wow, For et stilig bakerom!! Sånn vil jeg også ha en gang!

Tovepia sa...

Takk for hyggelig kommentar;)
Sannelig har du vært i et spennende hjem! Bakerrommmet så så trivelig ut, så skal bli artig å se neste innlegg;)
Du er en aktiv jente med eksamen og masse ideer, herlig;)
Nyt dagene mot helg, klem fra meg;)

Anonym sa...

Elisabeth og Charles!!

Dere er så fantastisk flinke. Så Kreativt, og så mange flotte detaljer, ble helt matt!! ...og jeg så alle de 300 bildene! SiljeMi burde lagt ut flere blder :-) Bakebua, RÅ!! Her hadde ikkje øya blitt mette, nei...

Ellers SiljeMi, du er flink å formidle. Tenker dette var herlige "fri-timer" midt i all Xamen-maset!!

Stå på, GID

MammaDi :-)

Villasol sa...

Så lekkert! virkelig rå lekkert. Kreativ dame :)
Ha en fin kveld Silje!

Klem Ingunn

Fossestua sa...

Wow!!! Rålekkert!!!! Tips et interiørblad om henne, for her var det mange flotte detaljer!! Nydelig :)
Klem fra Lise

Prinsesse Vilikke sa...

Så lekkert!! Gleder meg virkelig til å se mer!

Klem Pvi

Bekka sa...

Kjempestilig, gøy å se! Masse herlig inspirasjon - takk for titten :)
Klem fra Bekka

Martilie sa...

Fantastiske kontraster - LOVE IT!!!!

Ha en skjønn kveld..

Klem fra Tove

Anonym sa...

OMG- så fiiint! Snakk om detaljer ja! Dette var herlige bilder♥
Der ser det ut som man kan kose seg og slappe av!!
Gleder meg til fortsettelsen!!

Klem Anita

Unknown sa...

WOW, ja jeg ble veldig INSPIRERT!
Så lekkert OG koselig det var ♥ Nydelige detaljer i det hvite rommet... Og tenk og ha et slik baker-rom da, med stenovn og greier, DER hadde jeg virkelig klart og kose meg;)

Gleder meg til flere bilder kjenner jeg;)

Klem Line

Anonym sa...

Måtte inn å se på kommentarene du fikk på innlegget Silje:)) Oj, jeg blir helt overveldet, moro at andre synes det vi har gjort er fint:))

Solfrid, tusen takk, håper du snart stikker opp en tur, men ikke før isen forsvinner vi kan ikke ha noen skader i bakken;))

Å til deg som vil at jeg skal starte blogg, det har jeg vurdert opptil flere ganger, men tror jeg vil bruke for mye tid på det, så siden jeg er så heldig å kjenne Silje er jeg glad for at hun tok på seg denne jobben:))

Takk Silje:))

Klem fra Elisabeth:))

Behindabluedoor sa...

Hei Silje:))
Her har du virkelig besøkt et stilig hjem:)
Nydelig hos Elisabeth.
Alle detaljene, "breathtaking"...

Og den hula med ovnen, RÅSTILIG!!!

Gleder meg til å se mer..
Ha en fin fin Torsdag Silje.
Klemmer
NB: Sleng deg på bloggverden Elisabeth:))))

Dragensol sa...

Utrolig!
Det var bare helt nydelig. Og øsene da? Genialt!!

InstatreffNorge sa...

Wow! Utrolig vakkert og nydelig hjem:)

Elsker å se sånn inspirasjon fra et helt hjem, og gleder meg til flere bilder:)

Kjempefint med øsene:)

Klemmer

livet på kvasseberget sa...

har ikke annet å si enn WOW!!
dette var rålekkert!

jepp ble inspirert! fikk veldig lyst til å dille og dulle nå:)

klem

Alfa sa...

Wow så nydelig. Så mange flotte detaljer. Øsene med lys i var jo en super ide.
Klem Alfa

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Åh for et koselig hjem da, skikkelig fint var det.

Bra med deg da berta? Lenge siden nå.. ;o)

Ha en fin hælj da.

Klem Simone :o)