.

onsdag 9. juni 2010

Speil..

Blir lite prosjekter for tiden. I stede for å pusse opp og male skap, pult, kommode ++. SÅ driver jeg og maler ferdigmalte vegger...
(Enda ja...). Så da måtte jeg bla litt i fotoalbumene for å finne noe å blogge om.



De fleste interiørbloggerne har sikkert sett dette før. Idéen kommer fra boken "Sjarmerende gjenbruk", men jeg oppdaget det først på bloggen; Tines Kreative Hjørne.



En liten detalj skimtes nede i høyre hjørne..



Så kan du feste på hvilket bilde du ønsker, og det blir synlig fra framsiden! (Jeg gjorde det litt enkelt med å kun skarpe bort deler av treplaten der som jeg ville ha bildet)



Enkelt og stilig. Prøv du også! :o)

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Kjempestilig da... resultatet ble fint det...


Ønsker deg en fin dag::

klem Kerstin

Villa Minde sa...

SÅ utrolig smart og LEKKERT! Takk for tipset - jeg hadde nemlig ikke fått dette med meg fra før ;o) Fortsatt lykke til med malingen, snart skal jeg også svinge malerkosten fra morgen til kveld. Ikke det aller morsomste man kan gjøre kanskje, men det gir i hvert fall synlige resultater :o) Tusen takk for koselige kommentarer hos meg!! Ha en super dag! Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempesmart og so dekorativt☺

Klem M♥

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Wow - et kjempetips! Ble skikkelig lekkert ☺

Har en Award til deg inne hos meg ♥

Klem fra fru Strøm

Simones Country Home sa...

Lekkert og smart ja! ;o) Takk for tips.

Ha en super dag.

Klem Simone ;o))

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kjempeflott det vart :) Og ikkje minst, enkelt :)

Ønsker deg ei herlig helg! Godklem

Christine Louise sa...

Ååå så flott :)