.

tirsdag 1. juni 2010

Maler ferdigmalt! Og oppdatering loft...

Det stemmer... Mannen bestilte feil farge til loftet. Ringte dagen etter og avbestilte, og det skulle ikke være noe problem. Over helgen fikk vi telefon at Huntonitt platene var komt likevell i fargen "Cafelatte", så vi måtte ta disse. Jeg skulle jo selvsagt hatt hvite, men tenkte at da var det ikke noe å gjøre med det.. Men etter gulvet ble lagt så var jeg ikke i tvil om de måtte males. Og jeg kunne like gjerne male de nå før gulvlistene og møblene kom på plass. For malt hadde de blitt en gang uansett!


Har tenkt maange ganger mens jeg har malt her hvorfor søren ikke byggeforetningen kunne ha liggende de få cafelatte platene våre, til neste kunde bestilte slike... Arg! Dårlig service, ikke annet og si...


Men det går fremover! Har foreløpig tatt hele loftet 1 strøk, og vindusveggen har fått 2 strøk. Jeg har også begitt meg ut på de grønne sprossene!!! Nå blir det hvitt! Deilig.


Her er den andre enden av loftstuen. Istede for rekkverk rundt trappeåpningen så har vi valgt og kle helt igjen. Syntes dette ble mer praktisk når du kommer rett opp i stuen.


Hobbyrommet mangler kun gulvlist + hjørnelist :o))
Så har jeg også tenkt å male de grønne sprossene her også...
Gleder meg som en gal til å innrede!


Det nydligste gulvet!! Hihi, er så gla jeg er fornøyd med det. Bestilte rett fra katalog, så var litt skeptisk. Men det var virkelig uten grunn!
(Tidligere innlegg om loftet kan du se her).

Så må jeg bare si tusen takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen hos meg! Kjempegøy!! Ønsker også nye følgere hjertelig velkommen! :)

Ha en fortsatt herlig og varm uke!

14 kommentarer:

Hulda sa...

Huff, så kjedelig å måtte male enda du skulle unngå det ved å kjøpe ferdigmalt.. Vet hvordan det er å male så mye, kjedelig... Men, det gir fine resultater. Skikkelig fint med skråtak og det hele. :) Golvet er nydelig, ser ut som ordentlig tregolv.

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Uff, det var leit at du måtte male veggplatene når du egentlig ikke trengte det. Snakk om dårlig service, du burde fått byttet de uansett !!! :(

Gulvet var helt nydelig ! ♥

Ønsker deg en herlig onsdag ! :)

Klem Anette ♥

Ingvilds Englehjem sa...

Ser ut som det blir kjempe fint her:)
Gulvet var lekker og... LItt spennende når du bar har bestill fra bildet.

Lykke til videre emd innredning og maling;)

Ha en fin fin onsdag

Villa Minde sa...

Å så fint det blir!! Enig med deg i at det er like greit å male med det samme når du vet at du ikke ville biltt fornøyd med den fargen som var. Men utrolig dårlig service fra leverandøren ja... Fantastisk fint gulv, tør jeg spørre hvilken type det er? Ønsker deg en superfin dag! klem

Villasol sa...

Så kjedelig! De kunne hatt de liggende til andre kunder. Men du satte kosten i sving du og det ble jo så fint! Skulle ønske vi hadde kommet like langt med loftstuen også :) men det blir vel en stund dit! Det gulvet var bare rå lekkert!

Ha en fin dag!

Klem Ingunn

Simones Country Home sa...

Heia.

Blir bra dette her da. Moro å se hvordan det blir etterpå. Så bare å legge ut masse bilder. ;o)

Ha en knakanes fin dag.

Klem Simone ;o)

Villa Minde sa...

Tuusen takk for info om gulvet! :o) Akkurat sånn gulv vi er ute etter og attpåtil er det på XL-Bygg vi har "byggekonto" - PERFEKT! :o) Ha en fortsatt strålende dag! Klem

Fru Andersen sa...

Så irriterende, tror jeg hadde klikket! Men fint ble det, like greit å ta å male nå isteden for å gå og ergre seg over det;-)

Gulvet ditt ser helt fantastisk ut! Gleder meg til å se mer!

Klem-klem!

(eddas) sa...

Blir så flott hele loftet:)
ha en fin aften
eddaKlemmer

Unknown sa...

Så ergelig!! Du skulle fått byttet mener jeg.. de hadde fått solgt de uansett!! :(
Men dette blir råflott og det gulvet var utrolig lekkert!!
Takk for koselige ord på bloggen min!!
Man kan bli med selv om man ikke er medlem .) Så sleng deg med!:))
Ønsker deg en flott kveld .)
Klem fra meg,
Anki

Lykkeliten sa...

Oi, for en service av leverandøren da.... Skal da være måte på firkantet! Litt av en malejobb du fikk deg, men det er vel verdt det når du er ferdig=D

Ha en flotters torsdag!

Sheila Rosita sa...

Uff, dårlig service!
Elsket gulvet ditt, kunne gjene tenke meg å vite hva det heter, og hvor er det bestillt...? :)
Klem

shete sa...

go this post click here now find more Extra resources Related Site

Unknown sa...

have a peek at this site Dolabuy Loewe helpful site replica ysl handbags great post to read Dolabuy Bottega Veneta