.

fredag 9. april 2010

Vårstemning.

Idag har det vært utrolig flott ute. Gradestokken har vist 15 grader, og man kan kjenne hvordan solen varmer. Litt vind må vi visst tåle, men da smelter hvert fall de siste snørestene fortere.


Slik så det ut på verandaen vår idag. Liker!


I går var jeg og hentet enda en postpakke fra Lobelia. Er ikke lenge siden jeg hadde en stor bestilling derfra, men etter å ha sett disse flotte hylleknektene rundt i "blogglandia", så kunne jeg jo ikke vente på at de ble utsolgt. Bestilte også de søte sinksjeene som du kan se på bildet. Trodde de var større en som så, men de var jo kjempe skjønne da! Venter fortsatt på tall og bokstavsjablongene i sink.. Håper de er rett rundt hjørne, for jeg trenger de i mitt neste prosjekt.
(pult står til oppbevaring i stuen og venter på at hobbyrommet skal bli ferdig..)


Har foreløpig ikke tenkt og ha de som vindus/dørpynt. Men på de bildene jeg har sett hos folk som har det, så er det utrolig flott!

Litt stæsj rundt omkring i huset..


Jeg holder nå på med den mindre pene tv-benken vår. Tar tid med alle krinklene og krokene, men tror det skal bli bra, eller bedre, til slutt.


Må også si tusen takk til Sheila for en kjempefin award! Settes stor pris på! ;)


God helg til dere alle!

15 kommentarer:

Hulda sa...

Mye lekkert i bildene dine! Synes det bordet med de vårlige bildene på, var så stilig. Lekkert! Jeg har akkurat slike hylleknekter, har hengt opp mine i hjørnene på inngangen til den lille stua. :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So masse fint du har fått deg☺ Nettbutikkar er supert☺
Dei knektane har eg sett litt på og, kanskje eg ikkje klare å bere sjå lenger..☺

Bruktbutikkar er supert ja☺

God helg☺

Klem M♥

Dronning Maud sa...

Nydelig utsikt dere har!!!:)God helg:)

Renate sa...

ååh du er så flink Silje!!
Men du har jo ennå snø utenfor jo, moahahaha!! vi ses på jobb i mårra! Love you! Og glem ikke kikke innom bloggen min også ;) XOXO

huset ved elva-elin sa...

Hei :) Tusen takk for hyggelig besøk inne på bloggen min :)
Ha en fin helg.
Hilsen Elin

Rosemary and thyme sa...

Hyggelig at du fant bloggen min, så fant jeg også din:)
Ser at du nettopp har begynt å blogge, og følger deg gjerne.

Håper du stikker innom meg igjen, ...om ikke så altfor lenge.

Flott utsikt og nydelig kjøkken du har!

Ha en fin helg
klem Tove

Prinsesse Elin sa...

Hei og god morgen.
Flott vårbilde og flotte interiørbilder. Jeg har de samme knektene men da under en hylle. Skulle gjerne hatt et par til å hengt opp i vinduskarmen. For dette ser ut som det blir virkelig lekkert. Klem fra Elin:)

Trine sa...

Hei, Silje:))

Så koselig at du ville følge meg videre. Blir kjempeglad når noen titter innom og legger seg til som følger. Har tittet litt inn til deg også, du har en nydelig blogg som jeg kommer til å titte innom ofte. Legger meg til som følger hos deg jeg også.

Ha en strålende helg;))

Klem fra Trinemor.....

Guttemamma sa...

Hei hei og tusen takk for veldig koselig kommentar på bloggen min,sånt gjør meg så glad!!! Velkommen til bloggverden du også! KJøkkenet ditt ser lekkert ut...og jeg legger meg som følger og kommer snart tilbake!! Meld deg inn hos nib,om du ikke har gjort det alt,så andre oppdager bloggen din også!!
klem fra Anette

Lena Svindland sa...

Det blir spennende å se når du har hengt knektene opp:)
Moro at du legger ut så mange fine bilder i innleggene dine.
God helg Silje!
klem

Lena Svindland sa...

Siden du blogger om interiør så har jeg laget en link til denne bloggen fra min blogg. Du må bare si i fra hvis du ikke vil ha den der så kan jeg slette den igjen hvis du vil. Jeg bruker å lage link til de stedene jeg besøker ser du.
klem

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei
Tusen takk for hilsen i bloggen min - det var kjekt at du likte den og ønsker å legge deg til som følger.

Må gratulere deg med bloggen din, ser du nylig har startet å blogge. Vær forberedt på å bli hektet. Ønsker deg en fortsatt fin søndag. Klem fra Jannicke

Anitas interiør verden sa...

Hei takk for koselig hilsen på siden min,og takk for at du la deg til som følger:-)
En flott uke ønsker jeg deg også
Klem Anita

thatey sa...

replica bags china replica designer bags replica wholesale handbags

tayte sa...

p5y12u5y92 j1n66v6d22 b2v31w1v36 e2u08e6w64 x3o87z7p71 m2n55l7z16