.

torsdag 1. april 2010

Mitt første blogginnlegg! ;-)

Jeg har i lang tid lest andres interiørblogger, og det er enormt med inspirasjon som ligger der ute! Det er utrolig gøy å se andres hjem, og kreativiteten som bor hos så mange. Etter å ha nøyet meg med å kun lese andres blogger, har jeg nå tatt mot til meg og laget min egen!
Har tenkt på det lenge, men det har liksom ikke blitt noe.. :)

Jeg brenner for interiør, og liker veldig godt den franske landstilen. Jeg har noen små prosjekter på gang innimellom, som jeg selvsagt kommer til og blogge. Jeg venter også utålmodig på at hobbyrommet mitt skal bli ferdig, så det virkelig blir sving på sakene! (I hope!!) ;))


Kjøkkenet mitt <3


Må jo bare få vist det fram med en gang! ;))


Utrolig vakker gruve!



Nå håper jeg selv å kunne inspirere noen av dere!
Ønsk meg lykke til da! ;))


14 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, hei, og velkommen som blogger:o))
Har ikke så lang fartstid selv da, men nok til at dette har blitt en kjær "greie", MÅ liksom innom hver dag og kikke litt, selv om jeg ikke er den ivrisgte til å legge ut egne innlegg alltid:o)

Kjøkkenet ditt var lækkert ♥

Klem Line

Lille Liljehvit sa...

Hei hei :)

Så hyggelig at du har lagt deg til som følger av bloggen min :) Det er alltid så hyggelig. Og jeg håper at du legger igjen noen kommentarer også 'along the way' :)

Og så er det vel på sin plass å si Velkommen til bloggeland, eller Blogglandia som også mange kaller det :) Men om du i lang tid har lest forskjellige blogger, så vet du at her er det fullt av kreativitet, og kun positivitet :)

Lykke til videre med bloggingen :) Du kommer til å bli hekta ;o)

Lille LiljeHvit

My home is my Castle sa...

Hei :)
Så du hadde lagt deg til som følger av bloggen min . Kjempekoselig og såå moro :)))
Alltid like gøy når nye finner veien hjem til meg :)
For et vidunderlig vakkert kjøkken du har !!! En drøm av et rom...
Jeg vil gjerne følge deg videre og legger deg til inne på min egen bloggliste :))
Velkommen skal du være :)

Klem,Kari

Kristiane S sa...

Nydli kjøkken du he silje :) Glede meg te å lesa mer på bloggen din!
Lykke te :)

Simones Country Home sa...

Hei på deg og takk for hyggelig kommentar inne hos meg. ;o)

Velkommen skal du også være som ny blogger, veldig bra med nye bloggere og nye inspirasjoner. ;o)

Ser jo kjempefint ut så langt.

Klem Simone, å lykke masse til. ;o))

Ragnhild sa...

Flinke du e Silje. Her kan jeg nok få mye inspirasjon til mitt eget hjem. Lykke til med bloggingen. Blir spennende å følge framover :-)

Siljes Hobbyrom sa...

Tusen takk alle sammen ;)

Dette blir spennende!

pappa sa...

Du e jo heilt utrolig flink til å skrive hva du gjør ++. Flinke du er.

Tante Anita sa...

Så gøy. Nå har jeg lagt deg til i "favoritter" og skal følge med på hva du gjør videre. Du er kjempeflink! Klem fra tante

Tante Henny sa...

Måtte jo inn å se jeg også :-)
Har vært så heldig å se det kjøkkenet ditt "på orntli". Kjempefint.
Lykke til med bloggingen, kommer til å følge med jeg også.
Du er flink og kreativ, det er helt sikkert.
Klem fra tante 2

På landet sa...

Ååå så lekkert kjøkken, skulle ønske vi hadde plass til gruve..

=)

Behindabluedoor sa...

NYDELIG kjøkken :)

Anonym sa...

Nydelig kjøkken ! Hvilken leverandør ? Sigdal ? Drømmekjøkkenet ?

pathiez sa...

check over herepop over here this pageWebsite great post to readnavigate to this web-site